viernes, 16 de septiembre de 2016

Mişcarea Democrată

Stimate cititor
Ma bate ideea infiintarii unei miscari politice noi, unei miscari politice care sa fie o continuare a felului in care eu insumi am necesitat, am sperat, am sustinut ca ar trebui sa fie politica in lumea in care destinul a hotarat sa ma nasc.
Eu deschid (deocamdata doar in plan virtual) un fel de han al carui hangiu sunt.
Aici se desfac numai "produsele casei", numai produse procesate in curtea si bucataria personala, aici se pune pe masa doar "meniul casei".
Cine gaseste ca ii e pe gust, mancarea, vinul, muzica, ambientul, este client binevenit, iara cine vrea sa comande altceva decat ceea ce este in "meniul casei", mearga la alte "carciumi" care au un asa profil specific.



In mod normal, o idee ca asta o "inmatriculezi" mai intai la tribunal si abia mai apoi "o scoti in circulatie" (pentru ca e posibil sa iti fure altii, mai iuti de mana, denumirea) dar cum nu dispun de cele necesare unei infiintari reale, fac o infiintare virtuala si apoi, cine stie, poate gasesc parteneri ce vor sa devina actionari la aceasta idee si atunci poate perfectam si infiintarea cea din plan real.
Deocamdata am creat o pagina web, blogul acesta si o pagina Facebook cu numele ales pentru aceasta ideea "Mişcarea Democrată" si cu speranta ca intr-o zi aceasta miscare va deveni, pe modelul deschis deja de Traian Basescu, Partidul Miscarea Democrata.
Am facut anunturile astea incercand astfel sa conserv "numarul de inmatriculare" pana la o data la care as dispune de fondurile necesare spre a le face din idee, realitate.
Daca nu o functiona, nu imi fac probleme, pentru ca nume potrivite pentru "coperta cartii" mai gasesc iar continutul (cuprinsul) cartii . . . e la mine :).

Reamintesc cititorului caruia pura intamplare (sau el insusi) ii abate pasii pe aici, ca acest blog va cam ingheta si imi voi dedica cat imi voi permite din timp noii mele idei care se numeste, dupa cum zisei: Mişcarea Democrată

PS. In ce ma priveste, referitor la faptul ca o asa idee usoara, de "titlu" nu mi-a venit mai demult, vorba aia: "Da-i doamne romanului, mintea ce de pe urma" :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario